Foto's en carousels posten op sociale media gaat vanzelf voor jou, maar video's, dat is andere koek. Jezelf camera-ready maken is 1 ding, maar de content deftig opnemen, bewerken, ondertitelen en publiceren, dat is voor volgende week als het wat rustiger is. Maar volgende week duurt ondertussen wel heel lang...
Herken jij jezelf hierin? Dan ben jij dé ideale kandidaat voor het Spotlight Traject.
Ga jij dit jaar samen met The Content Cloud jouw online zichtbaarheid (en klantenbestand) vergroten adhv video content die jouw persoonlijkheid, zelfvertrouwen en kennis van het vak toont.

Spotlight Traject
🎬 30 gepubliceerde video's
-
3 video's per week worden ingepland in Instagram zelf (crosspost op Facebook)
-
2 talking head video’s - 1 B-roll video
🎥 2 opnamesessies van 2-3 uur
-
De eerste voor de start (week 0)
-
De tweede halverwege (week 4 of 5)
📊 Analytics rapport na 10 weken
-
Inzichten in bereik, engagement en groei

Praktisch
Resultaten van Goegeslepen
"Ik heb Google en magazine advertenties geprobeerd, maar de sociale media content en het beheer ervan is mijn beste marketing investering."
- Youenn
"Vreemden komen naar mij toe en vertellen dat ze me al lang volgen op Instagram."
- Youenn

-
willen inzetten op video content die hun persoonlijkheid toont
-
geen tijd (of zin) hebben om te filmen, editen en plannen
-
hun personal brand of team willen uitspelen online
-
niet willen sukkelen met losse beelden
-
niet weten hoe te starten met video content
-
hulp nodig hebben met hun sociale media maar ook de vrijheid willen om zelf content te publiceren
-
content consistent willen publiceren
-
als een expert gezien willen worden in jouw sector
-
weten wie hun ideale klanten zijn, maar ze nog niet kunnen bereiken

Voor ondernemers die
Video's van Instituut Merel



Als social media manager in 2020 liep ik steeds tegen hetzelfde aan: klanten leverden geen bruikbare video’s aan die werken op sociale media.
Ik ben video content creatie gaan aanbieden, maar ook dat werkte pas echt als ik de video's voor mijn klanten strategisch kon plannen.
Daarom dit traject: Creatie én implementatie, zodat jij zichtbaar bent zonder de stress van het zelf te moeten maken én publiceren.
Waarom
Dit is jouw kans om jezelf te tonen online
Als ondernemer weet je dat je met video meer vertrouwen, zichtbaarheid en klanten aantrekt.
Maar wie (buiten ikzelf) heeft er tijd om te filmen, editen, plannen én posten?
Daarom heb ik een traject ontwikkeld dat jou 10 weken lang voorziet van consistente, strategische video content, volledig uit handen genomen.
✔️ Je bedrijfspagina wordt 10 weken lang gevuld met waardevolle, professionele video’s
✔️ Je profileert jezelf als expert, zo word je sneller uitgenodigd voor keynotes of podcasts
✔️ Meer ervaring met video, meer zelfvertrouwen, meer ideale klanten
✔️ Evergreen content die nieuwe ogen bereikt
✔️ Klanten die kiezen voor jou, niet je dienst of product
Resultaat
Je betaalt met het Spotlight traject niet alleen voor video’s. je betaalt voor rust, zichtbaarheid en strategie. 3 posts per week staan voor je klaar, de foto content plan je zelf of jouw VA.
Voor minder dan €150 per week word jij online zichtbaar met content die jou als expert positioneert en gelijkgestemde potentiële klanten aantrekt.
€1450 excl. btw voor 10 weken. Of in 2 termijnen van €730.
Dat is €145 per week voor consistente, strategische video content die werkt voor jouw doelgroep.
Extra content die gefilmd werd, krijg je om na het traject verder te kunnen
-
2 opnames van 2-3 uren
-
3 video’s per week (2 talking heads + 1 B-roll)
-
Ingepland in Instagram
-
Analytics rapport na 10 weken
Spotlight traject
Jouw investering
Video's van Studio Othentiek



Je bent meer dan welkom in de studio in Turnhout.


Geen locatie? Geen probleem
Resultaten



